FIZISKĀS NODARBĪBAS

"Sporta laboratorija" piedāvā dažādas intensitātes fiziskās nodarbībās- individuāli un grupās- vispusīgai organisma spēju attīstīšanai, fiziskās formas un kustību koordinācijas uzlabošanai, muskulatūras nostiprināšanai un stājas uzlabošanai, kā arī veselības saglabāšanai un uzlabošanai slimību gadījumā.

ĀRSTNIECISKĀS VINGROŠANAS nodarbībās palīdzēsim risināt stājas problēmas, mazināt un novērst sāpes noteiktās ķermeņa daļās, palīdzēsim pēcoperāciju un pēctraumu atveseļošanas periodā, lai pēc iespējas ātrāk un efektīvāk atgūtu darbspējas.

TRENIŅOS mēs palīdzēsim pilnveidot sportisko sniegumu, uzlabojot sirds-asinsvadu un elpošanas sistēmu funkcionālo darbību, palielinot muskuļu izturību un lokanību.
Treniņā uzlabosiet skriešanas un pareizas elpošanas tehniku, nostiprināsiet kāju, roku un jostas daļas muskulatūru, uzlabosiet lokanību sporta traumu profilaksei.
Treniņi piemēroti gan iesācējiem, gan sportistiem amatieriem. Slodzes apmērs un pieaugums būs atbilstošs katra sportista fiziskās veselības stāvoklim un fiziskās sagatavotības līmenim, un nospraustajam sportiskajam mērķim.
Treniņi notiek gan stadionā un tuvējā mežā, gan Sporta laboratorijas telpās.

ĀV- ārstnieciskā/veselības vingrošana
VFS- vispārējā fiziskā sagatavotība


Mūsu pieeja kopīga rezultāta sasniegšanai

Image description

1. Pirms sākam- novērtējam

Lai varētu piemērot fiziskās nodarbības tieši Jums un kopīgi rūpēties par kvalitatīva rezultāta sasniegšanu, pirms nodarbību uzsākšanas jāapmeklē sporta ārsta vai fizioterateita konsultācija, kuras laikā mēs iepazīsimies Jums, Jūsu veselības vēsturi, veiksim medicīnisko apskati un noņemsim mērījumus, kā arī noskaidrosim Jūsu vēlmes un vēlamo rezultātu, kā arī ieteiksim lakāko risinājumu.

2. Trenējam kvalificētu speciālistu vadībā

Vadam treniņu procesu, skaidrojam vingrojumu pamatprincipus, nodrošinām sporta ārsta pārraudzību treniņu procesā.

3. Novērtējam rezultātus

Koriģējam nodarbību procesu atkarība no katra individuālajiem sasniegumiem.

4. Strādājam nelielās grupās

Cilvēku skaits grupu nodarbības ir neliels, lai speciālists varētu veltīt uzmanību, kontrolēt un koriģēt ikvienu grupas dalībnieku

5. Optimāls grupu nodarbību grafiks

Grupu fizisko nodarbību grafiku esam saplānojuši, lai nodarbības varētu apmeklēt vismaz 2 reizes nedēļā. Tas ir minimāli nepieciešamais skaits rezultāta sasniegšanai un nostiprināšanai.

IZDEVĪGI!

Pērkot abonementu - pirmreizējā konsultācija pie sporta ārsta vai fizioterapeita bez maksas!